DSİ Teftiş Kurulu Yönetmeliği 7. ve 68. maddeleri gereğince, Genel Müdürlüğümüz Merkez ve Taşra birimlerinin 2024 yılında Olağan Denetim programı kapsamında, her türlü iş ve işlemleriyle ilgili olarak teftiş yapılması hususunda; Genel Müdürlük Makamından alınan Olur uyarınca, Yeraltısuları Dairesi Başkanlığı'nda Olağan Teftiş gerçekleştirilmek üzere Teftiş Kurulu üyelerinden Müfettiş Mehmet ÖZDEMİR, Müfettiş Şadiye YALÇIN, Yeraltısuları Dairesi Başkanı İsmail SEVİM, Daire Başkan Yardımcıları ve Şube Müdürlerinin katılımıyla, DSİ Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Başkanlığı görev, usul ve esasları ile ilgili yönergeler doğrultusunda teftiş toplantısı gerçekleştirilmiştir.
Söz konusu toplantıda Yeraltısuları Dairesi Başkanı; Başkanlığı hakkında genel bilgiler, sorun, çözüm önerileri ve iyi uygulama örneklerini içeren takdim sunumu yapmıştır. Teftişi gerçekleştirecek Müfettişlerimiz; teftişin amacı, yöntemi ve süreçleri hakkında bilgi vermiştir. Ayrıca, toplantıya katılan Başkanlığın yöneticilerinden, teftiş konusu hakkındaki görüş ve düşünceleri ile Daire Başkanlığının işleyişi, sorunları, personelin istekleri ve önerileri gibi hususlarda bilgi alınmıştır.